Καλό, Καραντινένιο μεν αλλά Δραστήριο δε, Μήνα

Καλό μας μήνα λοιπόν! Ναι για όσους έχουν χάσει τις μέρες είναι Τετάρτη, 1η Απριλίου. Άλλη μια μέρα μέσα! Άλλη μια μέρα που είμαστε υγιείς!

Γιατί η υγεία μας είναι το σημαντικότερο. Και ευτυχώς καθώς δείχνουν τα νούμερα είμαστε από τις χώρες που εν τέλει το αντιμετωπίζουν σωστά. Θα μου πείτε άλλες χώρες, λ.χ. Σουηδία δεν το έχουν κάνει. Σωστά, αλλά όπως δήλωσε Ελληνίδα παρουσιάστρια που ζει εκεί, οι Σουηδοί είναι πειθαρχημένοι από μόνοι τους δε τους φοβάται η κυβέρνηση. Θα μου πείτε γιατί εμείς δεν είμαστε; Όχι όλοι! Δες εικόνες από την παραλία της Θεσσαλονίκης πριν την κλείσουν.

Είμαστε λοιπόν υγιείς αλλά κλεισμένοι. Προσωπικά πάντα προσπαθώ να βρίσκω τη θετική πλευρά ακόμα και στις πιο δύσκολες καταστάσεις. Αυτή λοιπόν η καραντίνα είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να χαλαρώσουμε, (διότι κακά τα ψέματα ούτε στις διακοπές δεν χαλαρώνουμε πραγματικά) και να κάνουμε ότι δεν προλαβαίνουμε λόγω δουλειάς και άλλων υποχρεώσεων.

Τι μπορούμε να κάνουμε:

  • Ανεξαρτήτως αν είμαστε κλεισμένοι ή έξω, (το καλοκαίρι έρχεται) είναι μια καλή ευκαιρία για γυμναστική. Αν έχεις γυμνάστρια κάνε μέσω Skype, Messenger ή Zoom. Αν δεν έχεις, πολλές δημοφιλείς γυμνάστριες έχουν βίντεο με ασκήσεις στο YouTube, λ.χ. Μάντη Περσάκη (Pilates by Mandy), Cassey (Blogilates) και Katie Dunlop (Love Sweat Fitness), τα οποία ανεβάζουν αυτήν την περίοδο και σε stories στο Instagram.
  • Περπάτημα: Τώρα που τα αυτοκίνητα δεν κυκλοφορούν όπως προ καραντίνας, εκμεταλλεύσου την σωματική άσκηση και πήγαινε για τρέξιμο ή περπάτημα (μεταξύ μας εγώ προτιμώ το δεύτερο, το πρώτο δεν το συμπαθώ). Με αυτή την άσκηση, θα βγεις έξω με προσοχή, θα πάρεις οξυγόνο και θα σε δει ο ήλιος.
  • Να μαγειρέψεις: Πειραματίσου, φτιάξε δύσκολες συνταγές που ήθελες. Θα μου πεις αλλά έτσι θα γουρουνιάσω. Δεν χρειάζεται οι συνταγές να είναι παχυντικές αλλά ακόμα και να είναι προσπάθησε να μην είναι σε καθημερινή βάση ώστε να ισορροπήσουν με τη γυμναστική.
  • Να κάνεις ότι δεν προλαβαίνεις για την ομορφιά σου (Ναι αυτό πάει κυρίως σε γυναίκες). Ναι τα κομμωτήρια και οι χώροι αισθητικής κλείσανε αλλά εσύ μπορείς ακόμη να φροντίσεις για την ομορφιά σου. Άφησε τα μαλλιά και τα νύχια να αναπνεύσουν, βάλε μάσκες μαλλιών και προσώπου, βάζε κρέμες σώματος και οτιδήποτε άλλο μπορείς να σκεφτείς
  • Παίξε επιτραπέζια με όποιον άλλον ζεις μες το σπίτι.
  • Φτιάξε ένα μεγάλο παζλ.
  • Δες τις σειρές που πάντα ήθελες να δεις και δε προλάβαινες.
  • Να διαβάσεις ένα βιβλίο
  • Να κάνεις εκείνο / εκείνα τα σεμινάρια που ήθελες καιρό τώρα. Οι πλατφόρμες είναι ανοιχτές. Και τι πιο ωφέλιμο από το να πλουτίσεις τις γνώσεις σου και να εξελιχθείς στον τομέα σου. Never stop learning!
  • Οργάνωσε τη ντουλάπα σου (ευκαιρία να κατεβάσεις και τα καλοκαιρινά), το σπίτι σου γενικότερα (μια φασίνα καλή – αυτή που δε προλαβαίνεις λόγω δουλειάς και στις γωνίτσες έχει σκονίτσα), τα κοσμήματά σου, τα συρτάρια σου, το γραφείο σου και ότι άλλο μπορείς να σκεφτείς.
  • Δεν δουλεύεις πολύ από το σπίτι λόγω της φύσης της δουλειάς σου; Οργανώσου στη δουλειά. Προετοίμασε τον εαυτό σου με ιδέες που είχες για να κάνεις και δε προλάβαινες για να τις κάνεις τώρα ή για να είσαι έτοιμος μόλις επιστρέψεις.
  • Κάνε online τα μαθήματα σου. Κάνεις μια ξένη γλώσσα ή ένα όργανο λόγου χάρη; Συνέχισε την! Μπορείς, χάρις στην τεχνολογία. Όπως και με τη γυμναστική συνέχισε τα μαθήματα με την καθηγήτρια σου μέσω Skype, Messenger και Zoom.
  • Φτιάξε το κήπο σου αν έχεις ή φρόντισε τα λουλούδια σου.

Εγώ βρήκα 9 πράγματα που είτε ήδη κάνω ή που μπορεί να κάνω. Σίγουρα υπάρχουν και άλλα. Κάποιες ιδέες είναι δικές μου κάποιες είναι φίλων μου που με ενέπνευσαν καθώς συζητούσαμε πως περνάμε το χρόνο μας.

Βέβαια αν και εσύ κάνεις κάτι άλλο πες μας. Μας αρέσουν οι νέες ιδέες.

Καλό Δραστήριο Μήνα λοιπόν!

Σαράφη Βασιλική, Επικοινωνιολόγος – Κοινωνιολόγος

Facebooktwitterpinterestinstagram

Leave a Reply

Your email address will not be published.