Λίπος στο Τζάκι (Μέρος 2ο)

      No Comments on Λίπος στο Τζάκι (Μέρος 2ο)

Η συνέχεια του άρθρου για τα τρόφιμα που καίνε λίπος. Το προηγούμενο κομμάτι με τα τέσσερα πρώτα, μπορείτε να το βρείτε εδώ.

5. Πικάντικα τρόφιμα

Πικάντικα τρόφιμα, κυρίως μπαχαρικά: μαύρο πιπέρι, πιπέρι καγιέν, πάπρικα, μουστάρδα, ραπανάκι είναι γνωστό ότι επιταχύνουν το μεταβολισμό. Χάρη στην ουσία που ονομάζεται καψαϊκίνη, αυτά τα μπαχαρικά μπορούν να τοποθετηθούν στον κατάλογο των τροφίμων που συμβάλλουν στην καύση λίπους. Η καψαϊκίνη είναι η ουσία που τους δίνει την καυτή γεύση και έχει ισχυρές ιδιότητες δημιουργίας θερμότητας. Προσθέστε όσο το δυνατόν περισσότερο καγιέν ή ζεστή σάλτσα σε σούπες, αυγά και κρέατα. Προσοχή αν υπάρχουν γαστρεντερικές παθήσεις

6. Γαλακτοκομικά προϊόντα σε χαμηλά λιπαρά

Πλούσια σε ασβέστιο, βοηθούν στη διατήρηση και την οικοδόμηση μυϊκής μάζας-απαραίτητη για τη διατήρηση ενός ισχυρού μεταβολισμού. Τα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γαλακτοκομικά, αυξάνουν επίσης την παραγωγή της ορμόνης Καλσιτριόλη (βιοδραστική βιταμίνη D), η οποία είναι γνωστή από καιρό για το σημαντικό ρόλο της στη ρύθμιση των σωματικών επιπέδων του ασβεστίου, του φωσφόρου, και στην οστεοποίηση των οστών. Αυτή η ορμόνη κάνει επίσης τα κύτταρα να καίνε περισσότερο λίπος ως ενέργεια.

7. Φακές

Ένα φλιτζάνι περιέχει το 35% των καθημερινών σας αναγκών σε σίδηρο. Αυτά είναι καλά νέα, αφού μέχρι το 20% των ανθρώπων, είναι ανεπαρκείς σε σίδηρο. Όταν λείπει ένα θρεπτικό συστατικό, ο μεταβολισμός σας επιβραδύνεται, επειδή το σώμα δεν παίρνει τα συστατικά που χρειάζεται για να λειτουργήσει αποτελεσματικά.

8. Κανέλα

Ένα κουταλάκι του γλυκού κανέλα ημερησίως, μειώνει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, αποτρέποντας τους υπερακοντισμούς της ινσουλίνης, αποτρέποντας εν τέλει την αποθήκευση των πλεοναζόντων υδατανθράκων ως λίπος.

9. Νερό

Παρόλο που το νερό δεν είναι τροφή, μπορεί ακόμα να προστεθεί σε αυτόν τον κατάλογο. Το νερό παίζει μεγάλο ρόλο στην απώλεια βάρους. Η αφυδάτωση οδηγεί σε υπερβολικό σωματικό λίπος, μειωμένο μυϊκό τόνο και μέγεθος, μειωμένη πεπτική αποτελεσματικότητα και λειτουργία οργάνων, αυξημένη τοξικότητα, πρήξιμο των αρθρώσεων και των μυών και κατακράτηση υγρών.

Συνοψίζοντας: Ακόμα κι αν πρέπει να έχετε μια ισορροπημένη διατροφή (και ένα θερμιδικό έλλειμμα) για να καίτε λίπος, υπάρχουν τρόφιμα τα οποία, όταν συνδυαστούν και ληφθούν στις σωστές δόσεις, μπορούν σίγουρα να επιταχύνουν το μεταβολισμό σας και να επιταχύνουν την καύση λίπους και τον έλεγχο της πείνας. Αυτά τα τρόφιμα έχουν συνήθως θρεπτικά συστατικά σε υψηλή πυκνότητα, είναι χαμηλά σε κενές θερμίδες, με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και γι ‘αυτό μπορούμε να πούμε με ασφάλεια ότι πρόκειται για τρόφιμα που βοηθούν στη καύση λίπους.

(Η εξαγωγή, ενός υπεύθυνου διαιτολογικού ή προπονητικού προγράμματος, συντάσσεται μόνο από απόφοιτους Χαροκοπείου πανεπιστημίου και συναφών ιδρυμάτων καθώς και απόφοιτους τμημάτων Φυσικής Αγωγής αντίστοιχα)


Μιχαλαρόγιαννης Γιάννης, Προπονητής Αθλημάτων – Στέλεχος Διαιτολογίας

Facebooktwitterpinterestinstagram

Leave a Reply

Your email address will not be published.