Μια σωματική επιβράβευση

      No Comments on Μια σωματική επιβράβευση

Το αυτοκίνητο σου δεν λειτουργεί χωρίς βενζίνη, αν του βάλεις νοθευμένη δε θα αποδίδει, ενώ χαλάει όταν δεν ασχολείσαι με τα τακτικά και προγραμματισμένα service. Το σώμα σου λειτουργεί χωρίς φαγητό, αποδίδει εν μέρει-με λάθος διατροφικές επιλογές και ανταποκρίνεται στα ερεθίσματα, χωρίς συχνή περιποίηση. Το αυτοκίνητο σου είναι απόλυτο,δε δίνει ευκαιρίες και έχει όριο ζωής το 1/10 του σώματος σου, το οποίο σε σέβεται, σε βοηθά από την αρχή της ημέρας και σου δίνει ευκαιρίες, ύστερα από πολλές προειδοποιήσεις.

Σεβάσου το και εσύ, με σωστές επιλογές, περιποίηση και σου υπόσχεται ένα διαφορετικό, πολύ ανεβασμένο επίπεδο ζωής. Του το οφείλεις...

Μαζί θα προσφέρουμε γνώση, αλλά και διατροφικά μυστικά, σε συνδυασμό με tips και σωστή εκγύμναση. Προσπαθούμε να βελτιώσουμε πρώτα εσένα και ύστερα εσύ τη ζωή σου.  Αλλά, όχι μόνο…

Share στο φατσοβιβλίο για τα #fitnessfreaklike, να μας δίνεις και λίγη βάση εφαρμόζοντάς τα!

Ξύπνησες πρωί.Είχες μια κουραστική μέρα στη δουλειά ή στη σχολή σου, τα πήγες καλά σε ένα project ή ένα meeting. Το πιθανότερο είναι, να μην έχεις φάει και καλά.

Γυρνώντας, είπες να κάνεις και μια στάση στο γυμναστήριο και μπράβο σου! Ήσουν κουρασμένος/η, όμως έκανες μια αξιοπρεπή και σωστή ώρα εκγύμνασης (γιατί παραπάνω δεν συνιστάται μην ξεχνιόμαστε).

Ύστερα απ΄όλα αυτά επιστρέφοντας σπίτι, μην “επιβραβεύεις” τον εαυτό σου για όλη την ημέρα, με ανούσιο και εύκολο παραγγελτοφαγητό. Το πιθανότερο, είναι να έχεις υποτιμήσει τη θερμιδική αξία της παραγγελίας σου, να κοιμηθείς σε σύντομο χρονικό διάστημα, λόγο κούρασης και ποσότητας φαγητού, καταλήγοντας με περίσσιο λίπος (κρίμα 1 ώρα+ χτυπιόσουν στο ομαδικό ή τα σίδερα).

Δες μια ωραία ταινία, άκου μουσική με ένα ποτήρι κρασί και συνόδεψε τα με μια ωραία παρέα και μια θρεπτική βόμβα όπως σαλάτα με τόνο ή κοτόπουλο και ξηρούς καρπούς. 

Μην φτιάξεις μόνο για σένα! Δε θα σου πάρει περισσότερο χρόνο, από το να περιμένεις 30 ολόκληρα λεπτά, τη κακή χοληστερόλη να σου χτυπήσει το κουδούνι και την καρδιά (αν βρέχει δε… θα σώσεις και ένα delivery).

  • H πρωτεΐνη του κρέατος θα σε χορτάσει και θα φροντίσει να αναδομήσει τον μυϊκό ιστό που κατέστρεψες,
  • Οι φυτικές ίνες της σαλάτας, θα σε γεμίσουν βιταμίνες και θα γυμνάσουν το εντερό σου, επιταχύνοντας τη συσταλτικότητά του
  • Τα καλά λιπαρά μαζί με την πρωτεΐνη  και βιταμίνες, των ξηρών καρπών, αφενός θα σε γεμίσουν ενέργεια, αφετέρου θα θωρακίσουν τον καρδιακό μυ, αλλά και θα χτυπήσουν στα ίσια την κακή χοληστερόλη.

Μόλις σεβάστηκες το σώμα σου και επιβράβευσες τον εαυτό σου.

Σύντομα θα στο ανταποδώσει.

Την επόμενη μέρα, προσπάθησε να μη μείνεις με άδειο στομάχι και λίγο φαγητό… γιατί τάχα μου, δεν προλαβαίνεις.Εντάξει, εντάξει, αμέσως με τη δικαιολογία στο στόμα, “που να ξέρω τι να φάω”.

Θα σου πω μια από τις επόμενες εβδομάδες, συντονίσου! 

Μιχαλαρόγιαννης Γιάννης, Προπονητής Αθλημάτων – Στέλεχος Διαιτολογίας

Facebooktwitterpinterestinstagram

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *