Δέκα Εντολές

      Δεν υπάρχουν σχόλια στο Δέκα Εντολές

Όπως και με καθετί άλλο στην ζωής σας που θέλετε να επιτύχετε, έτσι και με την απώλεια λίπους, πρέπει να προγραμματίσετε μπροστά και να ακολουθήσετε ένα συγκεκριμένο πλάνο. Αυτό το άρθρο θα σας παρουσιάσει τις 10 εντολές απώλειας λίπους, οι οποίες, εάν ακολουθηθούν θρησκευτικά, θα αποδώσουν εξαιρετικά αποτελέσματα:

1. Θα προγραμματίσετε μπροστά

Αυτή είναι η απλούστερη και πιο ουσιαστική εντολή. Για να είναι επιτυχής σε κάθε τομέα της ζωής, πρέπει να σχεδιάσετε μπροστά.

2. Θα τρώτε καθαρά τρόφιμα το 90% του χρόνου
Μετά από μια καθαρή διατροφή τροφίμων, το 100% του χρόνου θα έκανε μερικούς ανθρώπους να τρελαθούν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο όλοι πρέπει να απολαμβάνουν το αγαπημένο τους γεύμα κάθε φορά, όπως ένα κομμάτι κέικ, ένα νόστιμο μπιφτέκι ή μια πίτσα. Αυτό σημαίνει το άλλο 10%. Το σημαντικό είναι ότι δεν αισθάνεστε άσχημα για να φάτε πρόχειρο φαγητό πιστεύοντας ότι έσπασε τη διατροφή σας.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι άνθρωποι σχεδιάζουν μπροστά και φυλάνε ένα ειδικό γεύμα μία φορά την εβδομάδα, όπου μπορούν απλά να απολαύσουν ο,τι θέλουν. Μόλις ολοκληρώσετε το φαγητό σας, θα πρέπει να επιστρέψετε στη διατροφή σας και να φάτε καθαρά τρόφιμα όπως πριν.

3. Θα τρώτε πρωτεΐνη με κάθε γεύμα ή σνακ
Η πρωτεΐνη σας βοηθά να επιδιορθώσετε τον κατεστραμμένο μυϊκό ιστό και να ανακάμψετε σωστά από την προπόνηση. Η αντικατάσταση των απλών υδατανθράκων που βρίσκονται στο άσπρο ψωμί, τα μπισκότα, τα αρτοσκευάσματα, η ζάχαρη κλπ., με τις άπαχες πηγές πρωτεϊνών είναι μια έξυπνη κίνηση για συνεχή απώλεια λίπους.

4. Θα σηκώσετε βάρη
Αυτή είναι η πιο λογική εντολή, στην πραγματικότητα. Εάν θέλετε να επιτύχετε ένα τέλεια γλυπτό σώμα, πρέπει να ενσωματώσετε κάποιο είδος αντίστασης. Το καρδιαγγειακό δεν είναι αρκετό, οπότε αν περπατάτε ήδη και τρέχετε και σκέφτεστε ότι είναι αρκετό για να μεταμορφώσετε το σώμα σας, δεν είναι. Οποιοσδήποτε τύπος ουσιαστικής προπόνησης αντίστασης αρκεί.

5. Θα συμπεριλάβετε τα λαχανικά σε κάθε γεύμα
Μερικοί άνθρωποι πιστεύουν ότι είναι προτιμότερο να καταναλώνετε λαχανικά τη νύχτα. Αυτό είναι λάθος. Μπορείτε να τα αναμίξετε στα αυγά σας και να έχετε ένα υγιεινό πρωινό, να τα προσθέσετε σε ένα περιτύλιγμα με αραβική για μεσημεριανό γεύμα ή να τα προσθέσετε σε σαλάτες και σε κάθε γεύμα.

6. Δεν θα φάτε δημητριακά που έχουν γελοιογραφίες στο εξώφυλλο
Εάν τρώτε πρωινό αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να τρώτε σκουπίδια γεμάτα ζάχαρη και αυτό είναι ακριβώς αυτό το φαγητό, που πρέπει να εξαλείψετε από τη διατροφή σας γενικά.

7. Θα πίνετε περίπου 3 λίτρα νερού κάθε μέρα
Δεν υπάρχει τίποτα λιγότερο θερμιδικό και ασφαλέστερο για κατανάλωση από το νερό. Το νερό είναι κυριολεκτικά το πράγμα που μας κρατά ζωντανούς. Στην πραγματικότητα, το σώμα μας είναι πάνω από εβδομήντα τοις εκατό νερό.

Το νερό ενισχύει το μεταβολισμό σας και σας βοηθά να διατηρήσετε την όρεξή σας υπό έλεγχο μειώνοντας την πείνα σας. Οι έρευνες δείχνουν ότι οι άνθρωποι που πίνουν μερικά ποτήρια νερό πριν από ένα γεύμα τρώνε λιγότερο. Όταν δεν πίνετε αρκετά από αυτά, τα νεφρά σας δεν μπορούν να λειτουργήσουν και ο φόρτος εργασίας μεταφέρεται στο συκώτι σας αντ ‘αυτού.

8. Θα σηκώνετε βάρη κάθε μέρα
Αυτή η εντολή μπορεί να ακούγεται πολύ παρόμοια με την 4η, αλλά δεν είναι. Μετακίνηση βαρών εκτός από την προπόνηση αντίστασης. Η άρση βαρών είναι μια εξοντωτική άσκηση, αλλά ας υποθέσουμε ότι το κάνετε ήδη για μια ώρα την ημέρα, και αυτό θα ήταν «πολύ» για την πλειοψηφία των ανθρώπων. Τι κάνεις τις άλλες 23 ώρες; Πιθανώς κάθεστε όλη την ημέρα στο γραφείο ή όλη τη νύχτα βλέποντας τηλεόραση. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να κινηθείτε όσο το δυνατόν περισσότερο.
Κάντε μια βόλτα κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού διαλείμματος σας ή μετακινήστε το γραφείο κάθε 30 λεπτά, απλά για να τεντώσετε τα πόδια σας. Βγείτε έξω μετά από εργασία, πεζοπορία, jogging, βόλτα με ποδήλατο, οτιδήποτε άλλο. Απλά κινήσου.

9. Θα προσθέσετε φρούτα στη διατροφή σας
Πολύ συχνά ακούμε ότι το φρούτο περιέχει υπερβολική ζάχαρη ή ότι πρέπει να αποφεύγονται ορισμένα φρούτα. Τα φρούτα είναι φορτωμένα με ίνες (που βοηθούν στην απώλεια λίπους και την πέψη) και υγιή θρεπτικά συστατικά. Αντικαταστήστε τα γλυκά που τρώτε με φρούτα και είστε στο σωστό δρόμο. Όσο περισσότερα χρώματα του φαγητού που τρώτε, τόσο το καλύτερο, γι ‘αυτό πρέπει να καταναλώνετε κάθε μέρα μια ποικιλία από σκούρα φρούτα.

10. Θα καταναλώνετε μόνο συστατικά που μπορείτε να προφέρετε
Αυτό που εννοούμε με αυτό είναι να τρώτε λιγότερο συσκευασμένα τρόφιμα. Αυτός ο κανόνας ισχύει επίσης για τις μπάρες ενέργειας, τα ενεργειακά ποτά, τα σέικ και πολλά άλλα ψευδο – υγιεινά τρόφιμα, ακόμη και αυτά που διαφημίζουν οι ίδιοι ως οργανικά, τα οποία στην πραγματικότητα έχουν πολλά άσχημα πράγματα σε αυτά. Γι ‘αυτό είναι πάντα καλύτερο να μαγειρεύετε το φαγητό σας. Αυτός θα είναι ο μόνος τρόπος που γνωρίζετε ότι τρώτε υγιεινά.

(Η εξαγωγή, ενός υπεύθυνου διαιτολογικού ή προπονητικού προγράμματος, συντάσσεται μόνο από απόφοιτους Χαροκοπείου πανεπιστημίου και συναφών ιδρυμάτων καθώς και απόφοιτους τμημάτων Φυσικής Αγωγής αντίστοιχα)

Μιχαλαρόγιαννης Γιάννης, Προπονητής Αθλημάτων – Στέλεχος διαιτολογίας

Facebooktwitterinstagram

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *